|~sape klik dia comey~|

Tuesday, November 30, 2010

|~si dia yang pernah / sedang bertahta di hati season finale~|

hahaha saje jek nk wat cam drama bersiri yang menjengkelkan cam entri yang sebelom nie... alaaaa yang kesengsaraan tue... tue yang siap ber finale g tue....  okie dokie, mari membalik ke topik asal tue.... semalam sapai ke haper bape ek??? ke-3 rite???
so sambung haper ke-4 la plak.....


4. Nokia 1616




  • nokia lagi nokia lagi... *bace dalam mode cam orang indon* tapi ni la gak yang aku borong.... tak tau ape yang bestnye nokia nie sampai aku terigau-igau lantas membayau tuk mendapatkan nya,,,,, *sigh* mungkin sebab aku dah bese ngan function die kot,,,, so pejam mate pon boleh agak ape yang aku tuk tekan tue,,,,, haper ni aku beli sehari lepas aku balik dari training kat subang yang telah menelan haper nokia 1661 & baju sejuk aku..... tapi takdela aku beli sesampainye kat rumah... aku beli seesoknya... berbekalkan duit gaji gak, aku menuju ke masjid tanah tuk beli haper baru..... haper ni tuk no meksis aku sebab meksis aku tue aku sayang & dah bese duk kat haper nokia jek.... haper nie still ade ngan aku till now... beza die, aku gune haper ni tuk no celcom....


5. LG GB106
  • akhirnya, pecah dominasi Nokia dalam idop aku..... LG come come plish.... hahaha.... ekceli, walupon haper nie LG, tapi function die same jek ngan function nokia.... sejibik... yang menariknye sound & vibrate die sangat kuat... walupon vibrate & letak dalam poket, boleh dengar vibrate die tue... punye la kuat... game die pon memang di masukkan khas tuk org bengap bijaksana lagi terpilih cam aku nie.... game sodoku... hahaha... aku beli haper ni skali ngan haper nokia 1616, so aku masukkan no selkom aku kat haper nie..... tapi sekarang, haper ni kepunyaan mabunda... so mabunda senang nak bace pape yang ade kat haper tue... tulesan die bapak baso.... bukan niat nak bagi haper murah oke....


6. Nokia C5




  • ni haper terlatest yang aku mempunyai.... sebenarnye takde niat pon time tue nak beli haper baru sebab haper-haper aku sume dalam keadaan mantopppppppppppppp, tapi bile dengar nak kene training ke subang & aku plak bercita-cita nak drive sendirian berhad, so teringin la nak cari GPS.... pastu duk la sekodeng memana haper yang ade GPS... kebetulan haper ni plak baru launched kat singapore... so aku pon tengok la spec die tetibe ternampak ade gps!!!! lantas aku terus mensurvey gege die kat tenet dan harga die bersesuaian ngan ketebalan poket aku.... terus la aku merayap-rayap mencari dirinya yang begitu mengoda kolbo... sume kedai teda jual g... dengar pon tak penah... so cam malu la plak... pasing kat member serata mesia tuk carikan haper pon mereka sume kate teda gak.... selang sebulan aku g balik kedai tu, die kate ade tapi kena order dulu la,,,, huish, nak mengoder cam aku nk beli iphone4 plak.... selang seminggu aku pegi kedai len, dah ade dah.... tocey2... sangat best gune die.... sume ade kecuali wifi.... tp berbaloi la dengan harge die... macey inche nokia yang mengembalikan diri inche kedalam senarai haper yang aku suke.... leb-leb tuk inche Nokia...
aku tatau la kalu lepas ni ade haper yang aku beli g, tapi setakat nie cukop la ngan ape aku ade. sebab sedey oke tengok puan duet kuar dari purse dan berpindah tangan tokey haper... sungguh payah mau melihat... harusla mabunda yang selalu ngeluarkan puan duet dari purse aku sebab aku tak nak kelihatan sume drama tue....


kejadian sebenar: aku la rupenye pelabur kat nokia tu.... inche nokia boleh tak pulangkan puan duet saya semula?????

0 comments:

Post a Comment

 

mak-mak jemah~~~