|~sape klik dia comey~|

Tuesday, November 16, 2010

|~peKERJAan dalam peCUTIan ~|

ehem-ehem~~

boleh ke mukadimah gitu ek??
pemaluan la gini.... *sambil memakai blusher*

lama xsamak belox nikan. banyak jek bende nak dicitekan, tp mood nak memikir dan nyusun ayat tue yg tak mampu...
kalu la boleh aku cite gitu2 je pastu belox ni kuarkan ayat yang afdal lagi shohih serta bersopan sutun santun, kan bagus... (mode : malas) muahahaha~~
ehhhh tergelak anak jintar plak....

okie dokie, mambalikkan diri ke topix asal...
sebenonye gue baru jek kelik dari berjimba-jimba kursus yang bolehhhhhhhh laaaaaaaaa tahannnnnnnnnnnnn...
aktiviti tak berpekdah g banyak okie dari aktiviti berpekdah... hoyeahhh, kompom la kne gitu kan....
tue kire camne ek?

lokasi penempatan haram tue kat subang... holiday villa, so harus la aku ber"holiday" sakan sebab name tempat tue dah menghalalkan cara... kire takde la aku melakukan pembaziran kan? takde la aku wat salah kan??? muahahaha...

tahap kelambapan hotak kepala aku masih bermaharajalela (betul ke eja gini?), so cek cek cekit daud~~~




nie jek yang berjaya melepasi lembaga penapisan... lokasi pesembunyian tuk segala aktiviti adalah di rasiekan....yang len maseh dalam penilaian bagi ngelakkan diri sendiri terkorban semasa beraya nanti....

kepada yang terlibat samasa penggambaran, bila mau repeat weyh????
muahahahaaaa....


 kejadian sebenar: bondaaaaa ampunkan kejahatan kenakalan anakmu ketika berada di lokasi seperti yang dilampirkan...


0 comments:

Post a Comment

 

mak-mak jemah~~~