|~sape klik dia comey~|

Monday, November 22, 2010

|~hari ni saya seorang budak baek~|

hohohoooooo~~~~

walupon awak berbuat jahat terhadap saya,
saya tetap maafkan awak....

walupon awak kejap ade tapi lamaaaaaaaaaaaaaaa takde,
saya tetap maafkan awak....

walupon saya mintak samting tapi awak selalu tak bagi,
saya tetap maafkan awak....

tapi ingat la,
ianya hanya tuk hari ini sahaja....

tiada peluang esok apatah lagi lusa untuk awak....
kalu esok @ lusa still gak awak buat begini kat saya,
saya akan tinggalkan awak dan pergi berpoya-poya tanpa awak di sisi...


saya dah bosan hidop begini selama bersama dengan awak....
ini last warning saya tuk awak wahai...................



internet~~~
stresss sangat awak buat saya gini


kejadian sebenar: gibab sangat dah nie... pastu ngantuk sudah... mau tido & tutop jek pjk rini... membuta sampai waktu tuk punch card kang....

0 comments:

Post a Comment

 

mak-mak jemah~~~