|~sape klik dia comey~|

Sunday, November 21, 2010

|~baru sikitttttttttttttt~|

saya ade beloq,
nama beloq saya cam yang kat atas tue tueee... *sambil mongcong-moncongkan molot*


tapi oleh kerana saya budak tak reti menaip tapi reti membebel,
entri saya ade sedikit sahaja.....


malam-malam saya berharap agar bile saya bangun pagi esok,
entri saya ade berjuta-juta~~


camne saya wat ek???
ngaku beloq orang len itu beloq sayakah???


ngeeeee...
tuttt... tuttt.. tutttt... (nada fon salah letak)


okie,
saya ingin membebel bercerita pada pendengar setia (mabunda) saya sambil ngunyah...


hope pagi esok saya ade sejuta entri....


buah keranji dalam perahu,
buah cempedak plak kat luar pagar,
saya memang begini kalu kamu nak tau,
harap-harap kamu bersabar...


sekian.....

kejadian sebenar: kebahagian itu milik setiap insan... *tah ape kne ngena pon aku tak paham* neway trimas tuk momoi for entri comey tue... secomey orang yang di maksudkan... ngiahahaha.....

0 comments:

Post a Comment

 

mak-mak jemah~~~