|~sape klik dia comey~|

Monday, November 29, 2010

|~saya telah membunuh mereka suami isteri~|

REPORT PENGAKUAN PEMBUNUHAN
mangsa 1: si isteri
si isteri malang lagi
mangsa 2: si suami

si suami menghabiskan sisa kehidupan
pembunuhan nie berlaku sekitar pukul 10 lebey pagi 29/11/2010, ketika tue saya sedang bersiar-siar di kawasan kejadian.... *kawasan kejadian di rasiakan* tetibeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, saya ternampak lintasan hitam yang berlari-lari anak di depan saya... saya hanya memerhati sahaja dari tempat saya berdiri... 

selepas itu, saya pon mengeledah dan mengemas kawasan kejadian, saya mendapati lembaga yang melintas itu telah mendirikan perumahan haram dan mencemar alam sekitar.... saya amat marah,lalu saya pon tanpa berlengah lagi mengejar die lantas membunuh si mangsa tanpa berpikir panjang... saya melihat sahaja ketika mangsa meronta-ronta untuk menghabuskan riwayat beliau.... 

saya merasa jugak sedikittttttt kesedihan kerana membunuh mangsa yang mungkin mempunyai waris... tapi saya tak mampu berbuat ape... harap waris mangsa tidak menuntut bela ke atas sume perlakuan saya....

dengan ini, saya mengaku telah melakukan pembunuhan yang tidak berperikemanusiaan ini... di harap pihak berkuasa dapat menilai semula kemunasabahan tindakan saya ini.... itu sahaja pengakuan saya... sekian....



senjata pembunuhan beserta cap jari pembunuh.

kejadian sebenar: akukah pembunuh bersiri tue??? hishhhh~~~ aku copy jek tue..... *blushing*

2 comments:

Cik Fari on November 30, 2010 at 9:14 AM said...

wondering la...cmne ko tau en lipas tu jantan???miahahaha....

aji on November 30, 2010 at 9:26 AM said...

ngihahaha...
sekilas lipas berlari,
sudah ku tahu mana jantan, mana betina....

Post a Comment

 

mak-mak jemah~~~