|~sape klik dia comey~|

Tuesday, November 16, 2010

|~dari kekaseh untuk kengkawan~|

tetttttttttttt....
tajok dah cm merangsangkan memberangsangkan jek....
ngeeeeeeee~~~~ 

ekceli,
sharing is caring kan....
so aku nk belagak nunjokkkan aku caring, aku share la gak hek....
tapi tuk dak-dak yang bawah umo dari aku di makruhkan bace...
nanti terpengaruh plk.... jangan mampir okie... 
aku tak nak okie menjawab ngan ayahbonda korang...
tuk yang tua atas dari aku, baja penggalak aku bagi~~~



depan surat (klik pic tuk tumbesaran)


pecah kaca pecah gelas..... (klik pic tuk tumbesaran)


pembalasan dari mereka (klik pic tuk tumbesaran)
juadah tambahan (klik pic tuk tumbesaran)



kepada kekaseh dan kengkawan yang dituju-tujukan, harap maklom....
anda sedang diperatikan!!!

kejadian sebenar: mase aku duk updet nie, ade dak kentot yang sangat menusuk kolbu oke~~~ xde sivik betul!!!!

0 comments:

Post a Comment

 

mak-mak jemah~~~