|~sape klik dia comey~|

Sunday, November 28, 2010

|~ohhhhh aku sangat sengsara~||

B.E.R.S.A.M.B.U.N.G....


owhhhh... perkataan tue sangat mengsengsarakan jiwa aku.....
sokmonye jadi bila aku tengah tengok cite... anti klimaks oke.....
semangat aku pon jadi terbantut.... 


dah la teda ulangan waktu malam. kalu ade pon petang... ade plak kan aku kat rumah dah time tue.... time ni la aku rase astro stesen tibi bebayo tue cam takde pekdah.... cite yang tak nak aku tengok die ulang spai 5 6 kali,huhhhh... kompom annoying sesangat.... *petang nie gak aku g potong*


paling aku tak boleh nak time bile lepas tules perkataan BERSAMBUNG tue, die tunjuk plak jalan cite tuk episod seterusnya.... huishhhh... bertambah la kemeranaan aku nie ha.... sikit jek lagi die buat aku tido berdiri....


ni la penyebab utama tue~~
dannnnnnnnnnnnnn keSENGSARAAN aku bertambah pabila mase cite tue bersambung, aku plak xdapat tengok atas sebab-sebab keterpaksaan berkerja tertentu...


boleh gila meroyan senyum sesorang aku kalu ini terjadi... tapi tue la yang memang selalu terjadi kat aku.... dah la, nak memujok diri yang selalu tekanan tak dapat tengok cite yang sokmo bersambung tue...




kejadian sebenar: hope inche bos bace pastu bagi aku balik awal tuk tengok cite  How to Meet a Perfect Neighbor.... huhuhuhu.....
*walupon aku tau die tak bace & tatau pon kewujudan bloq nie* ngiahahaha....

4 comments:

_chenta^ainie_ on November 28, 2010 at 5:48 PM said...

hahahaha~~ jijie mengom eh?? donlod sudah.. xpon g carik dvd dia.. sah2 xyah nk bersambung2 kan. :p

aji on November 28, 2010 at 9:06 PM said...

momoi tershenta, saya xmampu nk beli... ape kate kamoo menghadiahi saya 1 set cite nie..... nanti kompom saya shenta sampai pengsan punye.....
*blushing*

_chenta^ainie_ on November 29, 2010 at 2:06 PM said...

wah bahagia eh nk suh aku menghadiahi kamu?? patut nye saya yg minx sebb besar day saya makin menghampiri waktu.. huhuhu :-"

aji on November 29, 2010 at 10:19 PM said...

holaaaa....
begitukah???? bagaimana pula ngan hari bahagia saya yang telah berlalu???
sedeyyyyyy~~~

Post a Comment

 

mak-mak jemah~~~