|~sape klik dia comey~|

Monday, November 29, 2010

|~si dia yang pernah / sedang bertahta di hati season 1~|

aku merindui mereka-mereka ini....

1. Nokia 3310... 


  • haper ni mabunda aku bagi mase aku form 4... hoooo, sangat cemerlang oke. riak bangga jek sebab time tue, sorang dua jek pakai. cekgu pon jarang-jarang lagi... di haramkan pon belom. boleh jek bawak pegi sekolah. mase pakai haper nie, aku pakai line beb... LINE oke... maxis... no pon aku ingat g... sms pon time tue 15sen... mahal & bila sampai bill, mabunda fenin... ngiahahaha,,, terus beli prepaid jek... meksis gak.. mase tue harga sim card tak cam sekarang... time aku beli harga die rm 123 hengget... seram..... 60 & 30 jek ade... redha jek mabunda belikan dari bayo bill beratus... sampai kengkawan aku cakap orang kaya jek pakai meksis ni *pada ketika nie la*... memandai jek dorang tue....  
  • haper nie best sebab housing die tak susah nak cari. housing pon memacam kale aku beli... ngiahahaha.... siap lampu kelip-kelip yang bile ade sms nak masuk @ ade kol die kelip la... santek jek bile memalam... belom bunyi g lampu dah berkelip beb.... hahahhaa....
  • kemusnahan die mase aku kat uitm dulu, die nyerah diri dalam sinki yang penuh ngan air.... sangat sedey..... TT_____TT

2. Nokia 6600




  • haper ke-2 ni plak aku beli sendiri.... gune wet insuran yang aku dapat mase eksiden dulu.... ngiahahah... ngigil dowh nak bayo rege die... mase tue baru kuar haper nie. memang rare gile mase tue la. aku bekenan bila aku nampak sorang cina pakai mase aku duk Q kat kepci masjid tanah... terus aku angkut mabunda g kedai haper tuk beli... hahaha... ade skali aku nek bus nak pegi bersosial kat melaka, mabunda kol... ape g sume pandang haper tue,,,, hahahaha...  *kompom mode setan penghasut suh bangga masuk....* hishhh, riak rupenya aku nie,,,, mase induksi uitm dulu, mabunda tak bagi bawak haper ni sebab takut hilang. yola,anak mabunda nie pelupa orangnye,,, kang letak kat kiri, di carinya kat kanan,,,,, hohohohooo.... tapi sekarang, haper ni dah bersepah dah, pengeluaran pon rasenye dah xde,,,,, haper nie rosak joystik & bateri die jek.... nak repair dekat seratus... mahal.... huhuhuu....


3.  Nokia 1661



  • baru aku perasan, aku ni penshenta nokia rupenya.... hahaha... sume haper nokia jek dok?? neway, haper ke-3 nie aku beli gune gaji pertama aku kijo kat PJK nie. balik jek dari training 2 minggu kat ampang tahun lepas, esoknya aku terus angkut makekanda pegi kedai haper kat masjid tanah tue ha.... mase ni 6600 aku still oke g, so aku cari yang bese-bese jek tuk line c****m aku.... so setelah membuat penilaian SIRIM aku, terus aku sambar jek haper nie. walupon die murah, tapi mase tue die baru jek kuar 1 @ 2 bulan,sebab tue aku beli jek. kiped die pon sedap nyaman jek tekan.... yang paling tak boleh belah, ni la haper 1st aku yang ade radio.... so cam jakun gayat sikit la... sikit ke??? hahaha..... paling tragis, haper ni hilang mase aku g training kat subang.... tah bangla @ nepal @ indon mana tah yang berkenan ngan haper murah nie pon aku tak tau... menggagau gak aku nk kol rumah... terpakse la tebalkan muka pinjam haper rumate tuk mabunda jejaki aku....

to be cont'd~~~~~

0 comments:

Post a Comment

 

mak-mak jemah~~~