|~sape klik dia comey~|

Tuesday, January 25, 2011

|~status: sehat tapi Aku Tak Berdaya~|


 
comotnye la dude nie... owhhhh~~~

Aku Tidak Berdaya (OST Film Dalam Mihrab Cinta) - Indah Dewi Pertiwi – 


Masa yang terindah
Kini semua telah berakhir
Karena kau berubah
Tak seperti dulu lagi

Sampai kapan kamu sering menyalahi hatiku
Tak pernah kau tahu begitu sakitnya aku
Kau anggap diriku
Melihatku dengan sebelah matamu

Delima untuk diriku
Mencintaimu mengerti kamu
Biarkanku bersalah di depan matamu
Selalu kau membenarkan apa katamu
Cintamu membuatku sedih dan tak berdaya
Namunku terlanjur cinta

Kau anggap diriku
Melihatku dengan sebelah matamu
Delima untuk diriku
Mencintaimu mengerti kamu

Biarkanku bersalah di depan matamu
Selalu kau membenarkan apa katamu
Cintamu membuatku sedih dan tak berdaya
Namunku terlanjur cinta
__________________________________________________________________________________

memalam nie tetibe jek melayan jejiwang...
fefeeling & ambik mood sebelom tido... (nak membuta tapi sempat je ko menaip bagai)

malam nie layan lagu sesedey dulu sampai tertido @ bateri mp4 aku abis...
mana sampai seru dulu la...
plus aku duk la mencari muvie nie....
cam sangat best jek kalu dengar dari lagu-lagu die...

aku duk demam melayan sume ost movie nie jek...
kat opis tetiap mase berspin jek...
sampai dah nak muntah terbelahak budak-budak yang datang duk dengar lagu berulang....

tolong la sesape kasi uplod muvie dalam mirhab cinta nie...
jangan biarkan idop aku sengsara...
kang aku nyanyi lagu nie kat pangkal tinger sume mamat indon yang aku jumpe kang....
tak ke malu sesedara & kengkawan nak ngaku kawan....
*aji kesabaran amat diperlukan di sini oke (bace cam mak eva dalam cuti-cuti cinta)*

kisah jumpe lagu nie 2 ari lepas..
duk bosan tahap hape jek...
ngeledah la utube, then dengar jek mana aku rase cam ade abang kacak menarik thumbnail die..
pastu nie la hasilnye......
sapai ke lani duk melalak-lalak kat tinger aku ni ha...
*orang sekeliling kesabaran amat diperlukan di sini oke*

ekceli ade lagi tiga lagu die...
tue nenanti la ek...
jangan gelojoh.....
tak elok mak metua pandang lagi tak gojes....

lets sumbat palm ears kembali ke pangkal tinger....
put higher vol...
pejam mate rerapat....
thennn zazzzzz......

kejadian sebenartiada kaitan ngan yang mati. yang idop pepandai la lu pikir sendirik..

0 comments:

Post a Comment

 

mak-mak jemah~~~