|~sape klik dia comey~|

Sunday, January 30, 2011

|~mimpi kebasahan~|

malam tadi tetibe jek mimpi budak comot tue. Dak tuee! Ha yang tue kat sana tue yang sebok pandang orang len tue. Ha loe la!!! Hahaha...
Tetibe la plak kan loe menjelma dalam mimpi gue.
sape suro & jemput loe datang??? gi sana jejauh!!!





Sangat ngeri oke kalu mimpi loe...
Gue mimpi basah yang betul-betul basah.
Gue rase gue abis pekase slame ni,tapi bile loe datang dalam mimpi gue,gue tewas gegel  akhirnya.
Dah nape loe senyum-senyum,panggg mau?!
Huhuhu... Gue seyes tau tak.


rase nak wat cmni jek bile nampak loe dalam mimpi gue...

ekceli, Gue mimpi loe datang rumah gue malam tadi...
Mase tue cam ade kenduri ape tah...
sume sedara-sedara gue ade...
malu kot tetibe loe menjelma kat umah gue...
siap oke loe bawak anak-anak buah loe datang segala....
dah la loe datang nek kete perdana sape tah...
Tak penah plak gue tengok loe bawak kete tue...


loe,loe tau tak dalam mimpi gue tue loe dah bertunang?
anak-anak buah loe cite kat gue....
pastu bleh loe datang kat rumah gue plak kan...
tapikan loe, bukan tue yang wat gue basah.
ape ade hal sangat kalu loe bertunang....


gue basah sebab mase loe datang tue,loe kene santet ngan tunang loe...
keadaan loe teruk sangat... tue yang gue basah....
loe muntah-muntah... gue rase-rase loe cam kene santau jek...
tue yang loe datang sebab cam nak berubat kat orang blok bawah rumah panjang gue nie....




gue tak boley wat pape...
sume orang yang ade kat rumah gue suro gue duk luo skali ngan anak-anak buah loe...
so gue bace yassin dari luar je...
gue dengar jek loe jerit-jerit saket...


sampai kesudah gue tak tau ape jadi ngan loe...
bangun-bangun jek gue rase gue memang basah....
basah dek ayor mate lioq...
gue cite ngan bunda, pastu bunda kate jangan pikir sangat & suro gue tanye lue oke @ x...
tapi malas la...
kang gue nangis plak kang...


gpon kang kompom-kompom loe nganjeng gue kan!!
wat saket ati jek. tu yang malas tue...
huhuhuhu.... neway loe, gue doa loe sehat walafiat kat sinun...
amin ya Rabb....


p/s:gue harap loe tak bace bloq nie... nanti kompom-kompom loe tau gue cite pasal loe... kantoi bersepah gue nanti...




kejadian sebenar: Y___Y huhuhu....

2 comments:

hestyrezyuda on January 30, 2011 at 4:26 PM said...

ah.. jimbit....

cinta tak nak terus teranh..
sayang tak nak mengaku
rindu kau buat tak tahu,,,
haaaaa .. padan muka.. tanggung sendiri

ego :P

(padan muka kena marah dengan aku... wakakakaka)

aji on January 30, 2011 at 5:43 PM said...

uiks???
jimbit ko panggil aku???
jintanahhhhhhh...

weyh!! ayat aku cam ayat tuk orang tershenta ke???
bluwekkkkkkk... muntah kunin..
hahahaaa...

jajap... ape yang shenta2 nie???
mnde kne ngena ngan shenta la...
huhuhu...
marah tanpa usul peksa... TT__TT
mencik sama kamoo nek.... huhuhu....

Post a Comment

 

mak-mak jemah~~~