|~sape klik dia comey~|

Monday, January 24, 2011

|~bukan nak menunjuk, tapi just nak tunjuk~|

1st skali kene gelak....
hahahahaha....


2nd kene berdehem...
ehem ehem ehemmmmmm....


3rd kene memalu....
*blushing*


4th gelak balik dengan lebey riak...
ngiahahahaha....


5th baru boleh tunjuk.....
taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... (agak panjang di sini)
nampak mana anak panah tue manuju???


hahahaha.... tiada masalah penglihatan di sini... (kecuali kekaburan pitcha)
iyeaaa memang abang maher zain... (abang la plak tetibe ko aji)


somotnye beliau~~~


hahahah.. (gelak lagi tuk tunjuk aku tengah bahagia)
*konye bahagia macamkan kat ko sorang jek la kan die follow.... porahhhhh! syuh2 pegi sana jejauh aji somot*


sebenarnya selama nie aku duk dengar la maher zain nie tak sombong...
kalu "brothers & sisters" die follow die kat twitter,
kompom die akan follow kite balik...


aku pon ngetest la kan betul ke tak cite nie... (lembab ko aji, orang lain dah bertahun follow ko baru nak follow kan, tue pon riak cam hape jek)
so sekarang terbukti.... *hai lebiue maher zain wink3*
cume aku cam malu la plak nak aprove...
bukannye aku aktif pon kat twitter tue...


tapela abang maher *cecewahhhhh*
nanti dinda akan pikirkan nak aprove ke idak...
dinda agak malu la... hikhikhik (gelak gediks)...


ya udahhhhhh,
aku sambung tengok email with maher zain's name tue sampai jemu....




kejadian sebenar: ngan cepat aprove... kerana hati bicara dalam mihrab cinta terbitlah bunga2 & hanya di atas satu cinta... *blushing*

6 comments:

ummimikadania on January 24, 2011 at 2:43 PM said...

kahkahkah....

are_zie on January 24, 2011 at 2:46 PM said...

cewaaahhhhh......

aji on January 24, 2011 at 3:43 PM said...

kak zue:bebahagia jua nampaknye dalam ketensianmu itu...

aji on January 24, 2011 at 3:44 PM said...

azie: cecewahhhhhh..... *saya malu*

hestyrezyuda on January 24, 2011 at 5:07 PM said...

MACAM HARAAAAAMM =))

aji on January 24, 2011 at 5:49 PM said...

nenek: haremmmmmm..... >:P

Post a Comment

 

mak-mak jemah~~~