|~sape klik dia comey~|

Thursday, January 13, 2011

|~mode: meroyan!!!~|

situasi kejadian: (mencari kabel kamera) arghhhhhh!!! mana aku campak ek???
aku rase cam aku letak kat meja ritu tapi bile cari teda plak~~~


tak tau ape kaitan..
huhuhuhu....
memang sangat rase nak menampo orang lelaju jek bile jadi gini....
time-time aku nak gune la die hilang...
bile aku hingin pon tak, elok plak ko parking depan mate aku...
siap bersinar-sinar lagi bagi aku nampak ko kan??!
dah camne aku nak masukkan pitcha nie?


sengsara jek aku oke tengok pitcha tue duk dendiam dalam kamera tue....
cam merintih sedih jek die nak aku uplodkan die...
nak jek aku cungkil bagi die kuar dari kamera tue....
cabut MMC tak tau nak sumbat mana.... *tetibe bingai*
elok-elok aku nak kantoikan diri tunjuk peristiwa mengulau, *lidah melake* tak dapat....


kepada geng-geng mengata, mintak mahap dari matahari ke pluto....
perkara-perkara begini sememangnye sokmo berlaku keatas diriku insan yang kerdil nie....
*kerdil?????? kompom penipu*
nanti bile dah jumpe, akan disusuli pula perarakan & pameran pitcha aktiviti kite tue...
hokey???? hoyeahhhhh~~~ 
kenyit-kenyit mate bagi tergoda....


kejadian sebenar: maseh mencari-cari walaupon dah naik bersepah bilik.......

2 comments:

hestyrezyuda on January 13, 2011 at 3:55 PM said...

ah kau.. selalu nau lupa...

weyh jengah wajah baru blog aku.. komen sekali k..

WAJIB..!

aji on January 13, 2011 at 7:44 PM said...

cess kamoo....
cam la kamoo x bese...
hakhakhak...
perghhh, arahan berbentuk paksaan~~~
bahek la~~~

Post a Comment

 

mak-mak jemah~~~