|~sape klik dia comey~|

Monday, May 9, 2011

|~subang?????? bukankah????~|

keyel tungguuuuu aku cabar kau!!!! *dari atas moto*
hohohoooooo.....
erkkk!! nampak nau gelojohnye....


tak sabar rasenye nak pegi merayap-rayap kuar dari hopis nie....
walupun hanya seketika,,,,, *cechewahhhh*
yang penting jumpe kengkawan yang jauh di mate tapi dekat kat ati....
16-19 ni i'll be gone for a moment,,, 


memula dengar pasal nak kene pegi refreshment training nie, ati lemau jek...
yela selalu 3 ari 2 malam, tapi kali nie kene pegi 4 ari 3 malam....
pastu ade plak kan riadah segala mak nenek...
windoo la aku kat tiak mak aku 4 ari nie....
tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii~~~
ade tapi kat sini ek..... tapi ape?


hahahaha~~~~
tapi bile jek aku bace email tue cakap gabung sabah serawak,
aku memang tak sabar-sabar nak pegi... rase nak melompat-lompat jek....
aku pon bukak la gtalk sebab kepochi nak share cite hepi nie, tapi dangi teda plak...
so aku sms jek...


tetibe aku tengok tarikh tue dekat ngan wedding day member aku si dangi nie,
dan-dan tue la ati aku cam sayu jek sebab dekat sangat kan....

gap seminggu plak tue so aku pon cam 50-50 la ati nak gembira ke tak....
dangi nikah 28.5 nie....
bile tak nampak dangi, aku pon roger la si dak josep...
die pon harap bende yang sama which is kami kumpul balik....
yela, aku pon dah setahun lebey tak jumpe dak-dak dari sabah sarawak nie...


dak dangi in pepel.
kate nak cekelat dangi?
aku windu nak masak & makan megii sesama sambil ngunyah kacang & ngumpat kat bilik aku sampai 2 @ 3 pagi....
gelak sampai tak ingat dunia....
pastu bile ade slot pagi, sume layu jek... mate dah cam kum kum kummm~~~
hahahahaha....

pegi makan sesama, kalu boleh bile LDK nak satu group...
bile tak satu group, mula la wat tuduhan melulu & ngumpat... *ko ingat tak dangi*
begambo pon nak sesama gak... kalu ade tempat koke, asal boleh jek nak berebut mic sesama.... pastu berebut nak beduet,,,,
aduh sumpah aku rindu nak wat gitu lagi...


kalu nak ikutkan, kamiorang jumpe betul-betul baru jek 2 minggu 3 ari...
tapi rase cam kawan dari kecik lagi.... U___U
dah name pon kawan berhibur kan.... ngiahahaha.....


tapi, dangi betul-betul tak dapat join sebab ayah die tak izinkan...
yela darah tengah manis, majlis dekat sangat dah pastu nak pegi seberang laut....
kalu die anak aku pon aku tak izinkan....


takpela dangi, aku redho..... hahahaha....
tapikan dangi, ade hikmah gak ko tak datang training nie,
so takyah la aku bagi adiah kawen ek... 
kalu nak pos plak jauh sangat pastu mahal....
zalim tak aku dangi???? kalu ko nak, ko turun semenanjung....
ngiahahahaa,,,, aku ugut ko nie.... :-P


dah la dangi, malas la nak cite pasal ko lagi....
kang nangis kang ha sape nak jawab....
hahahah....
yang penting, aku ade 50% reason lagi tuk aku hepi,,,, 

ryone kan ade gantikan ko.... :-P
*psiko bagi ko rase bersalah sebab tak join*


abaikan patung-patung kat belakang tue

kejadian sebenar: dangi, aku doakan ko hepi sokmo sampai ke syurga nun.... sile le nyanyi lagu sampai syurga sensorang kat mampakad laut tue... hahahaha....  sayang sama kamoo bah....

4 comments:

Anonymous said...

alolo...xmo sedey..ak kn ad...:p

aji on May 9, 2011 at 6:01 PM said...

anony: sile la bersama2 aku...
U___U

Anonymous said...

tgh nk beramas mesra ngn ko la ni..ko thu x anony ni spe????hohohohohohh

aji on May 10, 2011 at 5:41 PM said...

hahaha....
[^___^]Y

Post a Comment

 

mak-mak jemah~~~