|~sape klik dia comey~|

Saturday, May 21, 2011

|~pabila aku, dia, kamoo & mereka nampak gambargrapher~| =subang part1=

kembali sudah dari subang....
gila tak hengat die punye "kegumbiraan"...
terngiang-ngiang lagi sume aktiviti...

memang best la dari dulu,
dapat-dapat bile ade LDK yang kire bersepah gak la dari duk tercangak dengau ceramah....
tapi tahap penyeksaan tue cam len banyak dari yang sebelum-sebelum nie....
terkujat & tersentap gak la urat-urat besi tulang dawai aku nie....

yang tahap men snoker + lontar peluru punye bahagian *perumpamaan encik sprm* tang ceramah jek,
mula la aku bersedih hati sampai ngalir-ngalir ayor mate aku,,,,
tak kire plak bape banyak sangap aku dah....
kalu tambah lagi sehari,
mau koyak mulut aku nie....

the best part is, group LDK kamiorang dapat no 2....
oke la tue dari saguhati... :-P
terasa la berbaloi-baloi mate tercegil jek...

training kali nie kire agak ramai dak-dak baru...
so ramai la gak geng-geng baru n mostly dari sabah sarawak....
*dangi jeles tak*

huarghhhhhhh~~~~
malas la nak naip lagi...
layan la v.clip nie...
pix-pix nenanti le aku upload...
ramai yang ade gambo still cuti...
aku jek yang rajen bertugas dengan berintergriti tanpa rasuah... *ape kaitan? tetttttttt!!!* 



kejadian sebenar: terima kasih pade encik sprm yang amat rajen menangkap gambo & melayan yang asik wat pis tue.... jasa mu di kenang.... *ingatkan encik main2 mase cakap nak masuk youtube ritu... uhuk-uhuk*

0 comments:

Post a Comment

 

mak-mak jemah~~~