|~sape klik dia comey~|

Thursday, December 2, 2010

|~selipar jepun vs selipar jalan~|

ini selipar jepun...
kamu mempunyaikah selipar ini???? saya mempunyainya tapi kat rumah atau lebey tepat lagi kat dapur... selipar ini dibeli oleh mabunda sebab mabunda tak suke pijak lecak-lecak... selain di dapur, selipar ini juga terdapat di depan jamban tandas...

ni plak selipar jalan... sila abaikan saiz gajah itu,..
mak selipar + anak selipar
saya anak selipar.... nama saya pinkish...
anakkkkkkk~~~ sila balik ke rak kamooo!!
kate mak selipar yang bernama pinky kepada anaknya..


aku penah wat gila pakai selipar jepun @ lebey tepat lagi selipar jamban nie pegi merayap ke bandar,,,, tempat-tempat yang penah selipar jamban aku tue pegi adelah:-
  1. ke eyes on melaka *sekarang dah buta sebab dah teda lagi*
  2. menara taming sari... muke slambek & yakin jek selipar jamban aku lawa...
  3. taman buaya... sikit jek g makekanda nak campakkan aku dalam kandang buaya tue sebab memalukan die pakai selipar jamban kesayangan itu...
  4. zoo... *erk no komen nape aku pegi sini..*
  5. boling gak....
abaikan cagu-cagu yang kelihatan =___="
terasa sangat diva ketika orang di sekeliling terasa seperti nak menyembelih kaki aku yang tak reti berfesyen tue,,,, 

kejadian sebenar: selipar jamban boleh wat selipar jalan, tapi selipar jalan sayangggggggggggg nk wat selipar jamban... itu la kelebihan selipar jamban aku,,,,,

0 comments:

Post a Comment

 

mak-mak jemah~~~