|~sape klik dia comey~|

Friday, December 31, 2010

|~bila budak somot menonton~|

huishhhh....
lama dah tak merepek kat sini....
bizi semedang~~~ fuhhhh!


ehhhhh.... Malaysia Juara AFF!!!
walaupun sume dah tau & lewat >24 jam, tapi ade aku kesah, nak cite gak....
huahuahua.....


TAHNIAH MALAYSIA
mereka sangat howt bukankah???

hebat la kamooo nie~~~ saya sayang kamooo bebanyak!!! muaxhhhhhh~~~
sebab kamoo hebat maka saya dapat cutiiii.....
makin bertambah lagi sayang saya ke kamooo~~ ganda 23 kali..... kebabommmm~~~ (bunyi petir anjeman)


ekceli aku nie bukan boleh tengok sukan yang melibatkan pertandingan serentak...
tak kire la bola ke, badminton ke, lumba keta @ moto ke, men gasing ke, lari berganti-ganti dalam guni ke & seumpamanya....
nanti jantung aku debo-debo plak.... 
1 kes plak nanti kalu aku pengsan pastu mabunda nak kena anto sepital....


sebabnya, aku kalu tengok penuh perasaan, khusyu' lagi tawadhu'...
dapat-dapat pulak time nak tentukan menang kalah...
kalu dalam bola kire time kecederaan la PLUS tgh seri @ lead 1 jek mate....
hish, harus aku mintak nyawa nanti...
dorang yang main pon takde pape, aku yang tengok (kat tibi je pon) plak yang meroyan...
so jalan penyelesaian die, aku akan tuko chanel...


baru jiwa aku tenang dan boleh tersenyum kambing....
tapi lepas abis game & dah kompom sape yang menang,
time-time tue la penyesalan aku menggunung sebab tak tengok abis....
dapat-dapat kalu ade 1 point bertambah @ kalah....
time tue la aku maki stesen tibi tue sebab tak tunjuk ulang tayang....
nyebok nak tau camne kejadian tue berlaku....
rase taknak bayar bill segala pon datang....


seeeee....
ni yang malas updet nie,
kompom kuar tajuk....


membalik ke tajok di atas,
neway bukan aku jek nak wish,
kengkawan aku pon nak skali weyhhh.......
so dorang wakilkan aku.....
tak caya????? hambek nieeee!!!
haaaa, nie bukti paling nyata....

hebat tak?? -sumber twitter-

tahniah lagi sekali.... sekali jek takde lelebeh oke!
die ikut cuti yang di berikan... kalu cuti sehari, maka sekali jek....
nak lelebeh kene umum cuti banyak-banyak....

ye.saya nampak die di situ... ngeee!

aksi meraba-raba piala & menggigit medal...
bukan menggigit jari....

kalu pakai kate suzuki (belagak taknak moto)
 plat CUP2010, gojes tak?

psstttt: korang ade nampak manohara & luna maya tak time game tue? 


muke cam teda wat salah jek
 (tengok muke mamat sebelah kiri... huhhhh)
 manohara..





kejadian sebenar: gigeh mencari julia perez sebab nak tengok baju die.... skali manohara & luna maya yang dorang capture.... huhhhhhh!

0 comments:

Post a Comment

 

mak-mak jemah~~~