|~sape klik dia comey~|

Wednesday, December 8, 2010

|~ auwwwwwww tak kose makkk.... nyah ko dari idop aku....~|

ape kene ngan PJK a.k.a tompek den kojo @ opis ni memacam serangga yang muncul ek???
ritu si cik Li suami isteri la..... ni plak tok Nya datang mampir....
nak kate kotor, bersih jek wangi lagiiii.....
harus kah aku suro jek jabatan kesihatan yang duk nyembor aedes tue datang sembur opis aku nie ek??? kang ngan aku-aku skali mabuk.....
hukk hukkkkk~~
abang nie la aku maksudkan

soooooooo.....
kepada tok Nya, sile pegi jejauh dari lokasi aku berada....
aku tak suke atok la.... benci, benci, benci!!!
nie last warning yang pertama dari aku tuk tok nya....
kalu tok Nya mampir lagi, aku report kat mabunda.... haa takut tak????
syuhhhhh.... syuhhhhh... syuhhhh.....



model tangan bukan tuan punye tangan yang sebenar
=__="
siap la,
nanti aku pegi beli ubat tuk kamoo....
nk merah ke biru????


kejadian sebenar: esok gak aku pegi markas tuk terapi & cari cara tuk nyahkan kamoo sumeeee~~~

0 comments:

Post a Comment

 

mak-mak jemah~~~