|~sape klik dia comey~|

Wednesday, December 9, 2009

~persamaan berentak-rentak~

question aku tuk sorg mangkuk yg wat pasal rini.....

ape perbezaan.........
bodoh @ bangang @ bongok @ bahalol????

even die xbace blog aku nie, g lantak la......
dah blog aku, suke ati aku la nk nyumpah ape....
ko kesah ape.....

kalu la skrg nie ko tgh terbaring depan aku,
kompom2 tapak slipar aku hinggap kt perut ko tue....
kalau la aku ade kasut yg hujong die besi tue,
akan aku hadiahkan kat halkom ko.....

cube la pikir....
jgn nk sedapkan tekak ko jek....
try la sedapkan tekak org len gak,.,,
mmg rini ko makan maki n carutan free aku sepanjang hari....
adiah yang paling bermakna tuk ko..

sile la jgn nk bersepah2kan idop aku nie....
vungux punye org!!!

p/s: kepada yang berkenaan sile jage diri ko baek2 ek!!!!


kejadian sebenar: g mampos yg berkenaan!!!!!

2 comments:

Unknown on April 26, 2010 at 7:54 PM said...

ko marah sgt kenape ni.....

aji on April 27, 2010 at 10:17 AM said...

hahaha....
sangar marah oke~~~
saya amat membenci org yang saya marah ini....
TT__TT"

Post a Comment

 

mak-mak jemah~~~