|~sape klik dia comey~|

Tuesday, November 24, 2009

tragedi?? mimpi ngeri?? @ misteri??

pagi2 buta aku dah ngadap mende nie....
1 tanda2 -ve nie...
aku nk story mende ek???
haaaa.... smlm ape psl tah sume jd xkne b4 aku balik..
1st :- file tgal kat atas meja opis...
penyelesaian:- bukak mangga n pintu pastu g ambik then kunci balik...

2nd:- alarm menjerit...
penyelesaian:- bukak pintu yg dah di kunci pastu masukkan balik no pin... (xpaham nape terjadi)

3rd: kunci yg berkepok2 tue terkena jiejie aku ngan kuat... (seb bek x calar)
penyelesaian:- tgok jek n gosok skit2...

4th:- dah spai rumah n siap makan dah... tibe2 ade org col kate jpe haper aku.. (terchecher somewhere)
penyelesaian:- bergegas ke tempat kejadian (opis yg mengambil mase 30min) untuk ambik haper tue balik...
*hp asik misplaces jek semalam*

hasil persamaan serentak sume kejadian = aku mmg kepenatan tahap gaban lawan cicakman la.... hope jauhkan la mende2 nie lagi..... loteh makcik nakkkk.....


kejadian sebenar: makin tua kot sebab dah pelupo...

0 comments:

Post a Comment

 

mak-mak jemah~~~