|~sape klik dia comey~|

Wednesday, June 11, 2014

[~double free~]

Tak penah tulis kat sini yang aku nie penyinta barang free n murah. Dalam dunia serba mahal sekarang ni, aku nampak bende ni bakal menjimatkan sikit2.

Aktiviti extreme couponing & ngumpul bende2 freebies di teruskan. Dapat aku rasekan perangai ni akan bakal extreme lepas jumpa kawan2 sekepala.

Kumpul2 point pun aku wat gak. Sekarang ni yang aktif petronas (sejak mula pakai kenderaan),tesco, jaya jusco n bonus link.

Takde benda nak malu kalu orang kate kt aku de. Tak membazir (amalan syaiton) pn. Kalu benda tue aku tak pakai, aku bagi la kat orang len yang nak pakai.

Negara luar dah lama amalkan cara hidup camni. Siap ade jek yang dah amalkan lelama dorang mampu beli rumah, kereta mahal2 n langsaikan hutang dorang.
Kerajaan dorang sediakan peruntukan untuk program coupon nie.

Punya la nak mengajar manusia amalan nie, siap ada rancangan extreme couponing kan chanel tlc 707.

Moh la mulakan. Untung2 dapat jimatkan seringgit dua. Maybe bagi orang len nampak sikit seringgit tue, tapi percaya la, kalu setiap kali seringgit tue di masukkan ke tabung, insyaAllah akan bertambah bukan sebaliknye.

-menteri kewangan n perancangan keluarga sangat aku-


Posted via Blogaway

0 comments:

Post a Comment

 

mak-mak jemah~~~