|~sape klik dia comey~|

Saturday, November 3, 2012

|~pelalaian hidup~|

november datang lagiiiii.....

alahaiiii.... kejap jek rasenye dah nak hujung tahun dah.
tak gemau benau rasenye bile sampai dh bulan ni...
hujung bulan ni tak memasal jek nak kena g training..
dapat jek jadual ritu dah huru hara jiwa rase.
bersabo la wahai jiwa..

holaaaa....
bukan tue yang nak di citekan...
bende lennnnn~

sepanjang bulan lepas jek... idop aku di bazirkan melayan cite korea...
dek sebabkan nak merenew kontrak, so cuti pon memang heaven la apply slagi mampu sampai abis...
bukan 1 2 3 cite tapi menimbun-nimbun la... 


1.
Strongest Chil Woo
cite ni kuar kat tv chanel kbs... tapi sebab abis lambat sangat, aku pong mendonlod la dengan kesabaran maha tinggi dek tenet yang kelajuan super saiya. tujuan utama tengok cite nie benaunye sebab aku jatuh shenta ngan cite jaman dedulu... zaman dinasty joseon. baju2 pong cecantik jek aku tengok... otomatik aku tengok sume ayu2 n gagah2 jek... dan2 la aku minat ngan si assasin tue... dak Yoo Ah In <3 b="b">

2. 
chuno @ slave hunter
pun sama gak... aku memula tengok kat kbs tv gak... sipentaksabar ni pong donlod n melayan sampai ke pagi... elok celik jek bijik mate tue. cite ni pon time joseon... 
kalu cite sejarah malaysia memang tido la kalu aku tengok kan. tah penyakit lupa asal usul keturunan kot... jenis senang dijajah ke ape aku ni? damn!!!


3. 
49 days

yang ni muncul dalam idop aku mase tue sebab aku minat si Jung Il Woo a.k.a cha chi soo... memula tengok di mase tue cite flower boy ramyun shop... sangat homai2 die belakon dalam cite tue... so gagah la aku mengugel kan sume cite die belakon. kebetulan cite ni kuar kat astro prima... memang rezeki la kan.... cite ni sikit mengarut la. tapi tuk sesuke memang asyuk la kan. sebab cite ni masuk keje jek ngantuk. mamai jek mate... Y____Y


4.
sungkyunkwan scandal
cite ni adalah hasil pengugelan si Yoo Ah In  selain dari fashion king (tah pape) & he who can't marry.... ahakz! cite ni ala2 hanakimi tapi zaman joseon la. sangat pakej sebab ade ahn in ngan joong ki  yang kebetulan plak bestie dalam cite ni. sangat lazat jalan cite die sampai terpakse melompat tgok episod akhir sebab tak sabau2 nk tau sape dapat dak Park Min-young a.k.a Kim Yoon-hee semata-mata. pastu baru melayan ikut turutan. cite ni dah lama, tapi dek sebab baru suke tengok si ah in, baru la terjumpe n tau cite ni banyak menang anugerah... assaaaaaaaaa!!!


5. 
File:Posterttby.jpg
to the beautiful you
oleh sebab melayan cite ni sampai kepagi... aku sampai tak beraya haji la. punye la mengantuk nak bangun sebab tido lepas subuh. bajet tak tido sebab nak bangun balik kampung... tapi hancurrrrrrrrrrrrr... cam tak bersalah jek tak beraya sebab cite korea. ni hanakimi versi korea moden. hahahaha.... sulli f(x) memang sesuai jek bawak watak ni. tapi cam tak sangka plak die yang pemalu tue boleh slamber jek.


6. last skali duk ulang semula tengok sebab ritu tengok lelompat.

a.k.a bridal mask
bile tengok cite ala2 joseon ni kan. kompom memang aku suke. sanggup hadap sampai abis. kalu aku benti tengok kejap cam tak tenang jiwa selagi tak abis tengok. kalu dah ngantuk sanggup plak melayan time keja.... lagi 1, cite zaman penjajahan ni gak wat aku sedau yang japang ni jahat amat. sesuke hati die jek nak jajah orang len pastu wat sesuke ati & ngaku pape jek die punye. cite ni wat aku ingat camne la orang dedulu nak merdekakan malaysia ni. sebab cam dah sipi2 jek cara tue. 




ost cite ni sangat sedey nak2 bab bila heroin dak mok dan  mati. sentap gak la pangkal jantung nie. dah la kebetulan plak ade ahli kumpulan ulala session ni ade kene stomach cancer stage 4... mesti die dapat hayati gila2 punye mase nyanyi lagu nie. setan Murrah mula la menjalankan tugas dia suh aku aku bersedey2 gak... dah la memule die hasut aku melayan korea sampai tak tido. 







7. sekarang ni aku duk melayan the innocent man @ nice guy. 

innocent man
nak donlod pong kene tunggu korea dah tayang & kat youtube dah ade hardsub. kalu tak, termenung jla sebab skarang tak tau nak tengok cite ape dah. kalu tunggu kat tv lagi la 3 minggu lambat die... sipentaksabar ni mana boleh cenggitu. harus gelojoh jek...



kejadian sebenar :  amat jahat si setan tu & amat lemah iman aku. sebbek aku kurang rajin bulan ni nak mendonlod cite len. kire berjaya gak la aku lawan setan tue. syukur Alhamdulliah. :)




0 comments:

Post a Comment

 

mak-mak jemah~~~