|~sape klik dia comey~|

Sunday, October 2, 2011

|~cantik menarik tertarik kau memang da bomb~|

ohooooo hoiiiiiiii~~~~


time berjalan-jalan melawat kawasan blog si ariff nie...


ariffshah.com

duk baca punya baca punya baca ternampak la satu entry yang nak kate ada kena-ngena ngan aku teda la kena sangat tapi sipi-sipi mungkin ngena.
alaaaaaaaa pasal netbook 1Malaysia....


terimbau kenangan homai homai aku amat troma tabley lupa punyeeeeeeeee la.....
camna aku tak troma, masa pemberian netbook 1Malaysia fasa 1 aku terlibat & dalam bulan pose....
huyaiiii punye la azabul melayan kerenah manusia yang jenis nak benda free tapi tak reti besabo macamkan ko beli netbook tu & ko jelah yang pose....
rakus, gelojoh & sume pangai-pangai hodoh kuar la....
ngeriiiiii dia cam ko dah kena belit ular sawa sampai patah tulang-tulang yang ada pastu tunggu nak kena telan masuk perut  plak....


dahhhhhh malas nak mengerikan diri lagi....
aku just nak share benda yang boleh buat mimpi indah jek....
time baca entry kat blog ariffshah.com, mate aku nie laju jek kalu ternampak pasal duit....
mate duitan aku pon terserlah la  $____$


so meyh aku share kalu ade yang nak torai.....
korang klik sini pastu register la ek...
mana tau ade rezeki dapat cabutan bertuah RM100,000...
memang tak salah tulis @ baca dan di ulangi RM 100,000...
nanti boleh la sharing is caring *tetibe* kat si mate duitan nie kan... ngehhhhh!
eyhhhh tapi kena umor 21 tahun ke atas,,, yang bawah umur tue boleh jek gune IC sesapa yang dah cukop umor.... *nak pakai ic aku pon takpe tapi adiah aku punye la yek* ngehhhhh!


kejadian sebenar: ngeshare sesuatu sambil update belog~~~

2 comments:

Unknown on October 4, 2011 at 11:00 PM said...

oits aji... taruk la chatbox senang aku nk ngumpat2 ngn ko :D

aji on October 5, 2011 at 12:53 PM said...

ohohoiiiiiii~~~
ohhh kne letak ek....
nie sume la nk updetkan hobi aku tue....

hahahahah~~~

Post a Comment

 

mak-mak jemah~~~