|~sape klik dia comey~|

Sunday, February 20, 2011

|~ape masalah ko sebenarnye?????~|

hoitttttttttttttttttttttt!!!
ko hengat ko bagus sangat ke????? 
bajet la kannnnn.....*sama la ngan ko aji oit*

aku memang ade masalah dengan ko nie....
selama nie aku ikut & sabar jek...
tapi aku nie manusia biasa...



cube la pikir orang lain gak...
ni nak sedapkan tekak ko jek.....
aku dulu pon penah gak berada kat tempat ko tue...
tapi aku boleh jek pikir orang len...
ko????????????? tarak~~~~ *amat marah di sinii*

eishhhh.....
meluat oke.....
jangan ingat ko buat camtu orang gembira & kagum dengan ko la...
udah-udah la wat perangai sememeh nie....

memang orang tak mengata depan-depan sebab kompom punye ko tak boleh terima nasehat orang....
menyentap jek pastu story ngan geng....
gedabab gedebush belasah orang yang nasehat tue.....
hahahaha.... sangat kebudak-budakkan...

oke sekarang nie ko bayang ek ko kat tempat orang len....
tak yah jauh la...
ko bayang ko jadi aku,senang.... *sebab ade ke orang len poyo cam aku ek?*


grrrrrrrrrrrrrrrrr

1st,
aku baek jek follow ko dari kuar simpang,
tetibe ko boleh ek jalan tetengah....
pastu boleh plak ko ambik mood jadi YB melawat kawasan...
tengok kiri kanan sambil isap rokok....
ko dulu lesen beli ke ape ek???
tau tak had jalan raya bape??

nextnye,
kekadang ko ade jek kan, side mirror kiri kanan...
tapi yang aku pelik tue dah nape side mirror tue duk ngadap muke ko ek???
bukan sepatutnye gune tuk tengok belakang ke??
takut angin rosakkan mekapkah???
ke ko rase ko dah abis kacak @ cun dengan care tue?
dari pengalaman aku 20 tahun... side mirror nie tuk pandang belakang....
yela kang elok-elok nak elak lubang, dek sebab cermin hadap muke, ko tak nampak orang dari belakang & ko men masuk jek ketengah.
sudahnye ko kene hentam plak montot tue....


lagi....
ko tak ke perasan yang signal ko duk la berkelip....
kalu kiri takpe la... aku boleh time.... ni tang kanan tue...
kang nak di potong kot la ko betul-betul nak masuk lorong kanan....
tak potong, ko duk melawat kawasan plak...
haiyooooo~~~

last skali....
ape masalah ko bile nak motong pastu masuk kiri??
kalu ruang tue luas aku maafkan la...
nie seinci jek lagi ko nak masuk longkang dah....
pastu kawan ko plak potong kanan...
tak ke kalu aku nak elak kawak ko tue, aku akan tergesel ko???
kang aku gak yang di salahkan... & kene bawak pegi sepital pastu report...
adoi aiiii...
penah tak ko pikir sebelom ko buat sume tue???

tak pelah,
mak aku pesan sebelom sembahyang & tido kene maafkan orang sesiap...
takut tak bangun plak nanti... *ingat gak mati rupenye*
soooo..... aku maafkan ko & satu jek pesan aku kat ko yang bawak moto....
aku pon penah jek bawak moto, betahun-tahun. ape jek aku tak rase.....



ko yang membahayakan diri sendiri....
so aku sangat paham situasi ko...
jangan cakap aku tules ni men hentam jek....


kejadian sebenar: aku nasehat ko, ko plak nasehat & tolong ingatkan aku~~~

0 comments:

Post a Comment

 

mak-mak jemah~~~