|~sape klik dia comey~|

Sunday, May 23, 2010

|~ngeeeee~|

rini ade KELAS!!!
sebenarnya dari semalam g ade kelas....
tp saje nk pepoyo updet rini tuk bgtau donya yang aku ade kelas.....

kelas rini pasal BLOG oke~~~
ha la blog yang duk di bace nie....
ngeri la plak nk ngajo bende alah nie kat bilik belakang,
bukan sebab ade entiti ke ape....
tatapi dak2 nie yang mengerikan aku....
sangat ngeri oke ngajo dorang blog nie di kala-kala tenet tengah tenat~~~
boleh jd tangisan di tengah-tengah bulan tanpa gaji tue....


alahaiiiiii.....
dari perut rase full boleh jadi lapo....
dari sore lunak cam shahir ehhhh.... salah la plak~~ (blushing)
nampak betapa gangguan emosi aku di buatnya....
huhuhuhuuu.....
nk kne mandi bunga kat bawah jambatan 7 kali jumaat nie.....
baru pulih semangat aku.....


tapetape...
aku akan ngecek blog mereka n komen gegila bagi dorg nyesal masuk kelas aku...
huahuahuahuaaaaaa~~~


dah2.....
nk ngadap shahir balik....

uiks~~~
hahahaha.....
dios amigus.....

kejadian sebenar: aku suke shahir juara...... tp maulana tue patut last la.... (xde kne ngena ngan entri pom) =)) =)) =))

4 comments:

yana on June 12, 2010 at 3:14 PM said...

i lov shahir too.. but did he lov me? haha.. never mind.. plzz be my follower in my new blog dear.. u know me? ahaxs~ yana ney yunx.. :D

aji on June 20, 2010 at 5:38 PM said...

hahaha....
sume nk sesama jek ek...
walawehh...
kemajuan sudah....
baek...
saya menurut perintah.....

_chenta^ainie_ on July 3, 2010 at 7:36 AM said...

weh...i like shahir too...wawawa~~ jijie mish u so much :"> lalalla...weh meh le folow belog aku:-w

aji on July 3, 2010 at 9:37 AM said...

momoi.....
saya pom windooosame kamoo jua....
bape banyak da belok kamooo...
fenin sudah saya...
:">
muah2 tuk abg ipo....
X_X

Post a Comment

 

mak-mak jemah~~~