|~sape klik dia comey~|

Tuesday, April 27, 2010

|~penjawapan tag dari dak tem plk~|

ehem3 dak tem....
sape suro kamoo tag saya???/
tengok!!! se-elok jek laman sesawang ini terus saya kne jawab....
ini amat tidak berpatutan....
tapetape,,,,
demi dak tem nie.... saya jawab gak ek....

penjawapan sume tag itu seperti di bawah:-

1. siapakah anda dirumah?
    • seorang ank yang baek kepada bondanya dan telus kepada kekanda2nya. (blushing)
    • jua budak comey yang bek lagi sopan santun, menghormati orang tua (esp yg ade anak2 teruna yang BUJANG lagi kacak) n pemalu... kadang-kadang penyegan dan ayu sekiranya datang mood.

2. siapakan anda di samping rakan?
    • saya tidak mempunyai rakan.. tatapi mempunyai kawan.... huahuahua... ehhh sama ke maknenye ek???

3. lima benda yang anda idamkan tetapi masih belom tercapai. (5 jek ke?)




    ade keta X6 n Edix

        •  yang di parking di depan rumah yang ade kolam renang n porch keta boleh masuk 7 bijik keta n muat tuk heli mendarat





        ade syarikat penerbangan sendiri... 

            • bila ade bnde alah nie,aku boleh g memana jek dengan hanya ckp "saya nk ke zimbabwe, dlm mase 2 jam, so saya nk ade heli jempot saya depan rumah tuk bawak saya kat airport" pastu flight gune kapatebang sendiri ok tnpa ade org len yang aku xknl...




        bina hotel kat semua negara.... 

            • yang nie plk sb kalu dah aku suke g mepoya... so aku xyah risau kalu time tue wet aku ade singget pon nk g jamaica sb dah ade tmpat tinggal... kalu dah ade otel bagai mesti la makan pom 4 sure la ade gak... so ade aku kesah kalu bawak wet singgit jek???




        ade pusat kecantikan n slimming centre

            • ini KEPERLUAN tuk manusia seperti aku oke~~~~




              SEMUA duit yang ade kat sume bank adalah milik mutlak aku~~~

                  • kalu dpt yang last nie pon dah kire sangat oke!!! sb kalu aku dapat yang nie, makanya sume yang di atas akan jd nyata... muahahaha... (p/s: ade sape2 nk tunaikan x??)


                  4. siapakah nama pasangan anda?

                    • name die jiejie


                  5. bila tarikh anda couple?

                    • tahun lepas g 2 ari nk pose~~ ermmm... jap tengok kelender, haaaa!!! 


                  6. apakah kenangan pahit bersama pasangan anda?

                    • die telah di cabul oleh makcik tua yang sangat xsedo diri di depan aku... depan aku tau!!! time aku bermanja2 ngan die... TT__TT

                  7. lagu tema cinta anda?

                    • through my window

                  8. apakah perubahan yang anda ingin lihat dari pasangan anda?

                    • ingin menghilangkan parut yang terdapat di pipi die.
                    • kalu die redha, aku nk die pakai skirt labuh pastu bg die pelindung montot die bg nonggek skit.

                  9. tag rakan-rakan anda yang lain.

                    • senarai die sama yang di bawah la.... tp yang dak tem tue xyah la,,, tapi kalu rajen gak, sila la hadap g ek dak tem....


                  kejadian sebenar: xtau ape yang di repekkan sb menulis separa sedar~~

                  0 comments:

                  Post a Comment

                   

                  mak-mak jemah~~~